مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-11سياسي

دشمن، تمام توان خود را پای کار آورد اما نتیجه ای نگرفت


دشمنان تمام توان و امکانات خود را برای براندازی نظام به کار گرفتند اما راه به جایی نبردند و نتیجه ای نگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جلیلی شنبه در جمع راهپیمایان دارالمومنین همدان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ما با انقلاب اسلامی یک حیات گرفت؛ اما از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان نه تنها بر این انقلاب خوشامد نگفتند بلکه هر چه در توانشان بود به کار گرفتند تا در مقابل آن بایستند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، هرگاه یک حرکت حق خواهانه شکل گرفت شیاطین تمام تلاششان این بود که مانع آن شوند و نگذارند آن اهداف به نتیجه برسد و جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبود؛ اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان سعی کردند به انحای مختلف به نظام ضربه بزنند اما موفق نشدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در این راستا یک سوال مهم مدنظر است، اظهار کرد: اگر دشمنان می خواستند برای مقابله با این قیام مردمی توان و امکانات خود را بیاورند چه می آوردند؟ وی در این راستا با بیان اینکه دشمنان تمام توان و امکانات خود را برای براندازی نظام به کار گرفتند اما راه به جایی نبردند، گفت: آنها با استفاده از قدرت نظامی، ترور، تحریم اقتصادی، قدرت سیاسی و رسانه ای و شبیخون فرهنگی برای مقابله با ایران وارد شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن، تمام توان خود را پای کار آورد اما نتیجه ای نگرفت

دشمن، تمام توان خود را پای کار آورد اما نتیجه ای نگرفت